Emisije koje su obeležile jedno detinjstvo

Menjam kanale na TV-u i ne vidim neke nove zanimljive, obrazovne emisije domaće produkcije. Izgleda da je sada najlakše i najjeftinije za TV kuće da kupe crtane filmove i strane licence za kvizove i rijalitije. Samo RTS napravi poneku dečiju emisiju, ali to je i zakonska dužnost javnog servisa.

dečije emisije

Kada sam ja bio klinac, nije bilo interneta, bilo je nekoliko TV stanica, ali je dečiji zabavno-obrazovni program bio odličan. Kao što sam nedavno napravio članak sa starim reklamama koje sam voleo, ovaj članak sam posvetio dečijim emisijama. Pripremite se, sledi podsećanje i vraćanje u detinjstvo. Oko 20 minuta.🙂

Prvo ću listu da započem sa špicom za Mali program“.

„Priče iz Nepričave“ je bila emisija koju sam obožavao. Obrazovna, šaljiva, o selu, igrali su Zoran Radmilović i Milena Dravić. Jedno vreme sam hteo da budem poljoprivrednik, ozbiljno.🙂

„Neven“ je bila predivna emisija koju je režirao Timoti Džon Bajford po pričama za decu Jovana Jovanovića Zmaja. Svima je poznata replika: „Ih, ta nemojte kasti!“. Iako je serija snimljena 1973. bila je popularna i ’80-ih.

„Kocka, kocka, kockica“. Možda meni i najdraža serija. Žao mi je što moja škola nije učestvovala u snimanju emisije, a bilo je priče da ćemo biti u jednoj od epizoda.

„Na slovo, na slovo“ Duška Radovića je isto iz ’70-ih ali je dugo bila popularna. Mića Tatić i Aćim. Toliko je uticala na mene da sam mačka nazvao Aćim.

„Lutkomendija“. Zanimljivo je da su me na početku plašili miševi koji sviraju gitare, ali sam ih posle najviše voleo.

„Šta bi bilo kad bi bilo?“ ili Aca poštar“. Kada vidim Mladena Andrejevića prvo se setim Ace poštara. Iz ove serije potiče čuveno ŠBBKBB.

„Kolariću Paniću“… pletemo se samiću…

„Čik pogodi ko sam“

„Fazoni i fore“

„Poletarac“. Sećam se samo špice. Režirao je takođe Timoti Bajford.

„Muzički tobogan“ i Minja Subota. Obožavao sam ovu emisiju.

„Deco pevajte sa nama“. Dragan Laković i hor Kolibri.

„Metla bez drške“. U glavnoj ulozi Vladimir Marković LoOney koji je bio i u horu Kolibri u „Deco pevajte sa nama“.

„Peđolino“. Njega nisam gledao, ali sam morao da ubacim ovaj video klip jer me je on i naveo da napravim članak. Jesi video patuljka?

„Opstanak“. Jedina emisija na ovoj listi koja nije domaće produkcije. Nisam propuštao nijednu epizodu.

I za kraj sam ostavio „Laku noć, deco“.

Voleo bih da današnji klinci imaju prilike da gledaju ovakve lepe emisije, ali su oni, nažalost, prepušteni komercijalnim sadržajima koji zaglupljuju. RTS bi morao da ima jak obrazovno-naučni i zabavni program za decu, jer mu je to dužnost. Od komercijalnih stanica se to ne očekuje i zato one i nemaju emisije ovog sadržaja. Ljudi na visokim pozicijama ne gledaju na ulaganje novca u obrazovanje kao na investiciju u budućnost cele zemlje.

Sigurno sam neku emisiju propustio, neke namerno nisam postavio jer ih nisam voleo. Ako vi imate neku emisiju koja vas podseća na detinjstvo, a nije na ovoj listi, slobodno napišite u komentaru.🙂

Poštovani posetioci, molim vas da mi komentarom skrenete pažnju na eventualni izostanak nekog YouTube snimka, jer se dešava da ih brišu, a da bih što pre pokušao da nađem zamenu. Ovo je stari blog na kojem ne objavljujem nove tekstove, ali i dalje održavam postojeće. Aktuelni blog je na adresi http://salemax.rs. Hvala vam puno.

111 thoughts on “Emisije koje su obeležile jedno detinjstvo

  1. MisterD

    Dodao bih još za mene veoma važne dečije emisije iz produkcije TVSA a to su „Nedeljni Zabavnik“ i „Šta djeca znaju o svom zavičaju“ koju je vodio legendarni Duško Trifunović.

    Odgovor
      1. shmemly

        Bila je emisija na engleskom za decu sa onim zelenim Mazijem sto je jeo satove, zaboravila sam kako se zove.

  2. Iva

    I ja sam htela da spomenem Nedeljni zabavnik i onaj DTV, valjda se tako zvaše. Nažalost, bila sam među onima koji su gledali prekinutu emisiju DTV, koja se mešala sa tučom na ulici i apelom za mir. Elem, u to vreme me je nerviralo što sve dečije emisije TV Sarajevo imaju iste džinglove na početku i kraju…

    Ovo je super, ali nedostaju „Otkrivalica“ i „Super deka“.

    Odgovor
      1. Tile

        I meni je jako zao sto ne mogu da nadjem Super deku na YT, ali zivim u nadi🙂

  3. Dubravka Pribil ex Ciric

    Bile su dve serije osamdesetih godina tv Sarajevo je emitovalo, za tinejdzere; „Trinaestogodisnjaci“ i „Detinjstvo mladosti“ nikako ne mogu da ih pronadjem a i uvodne pesme se secam za obe serije.Molim za pomoc!

    Odgovor
    1. ivana ratic

      Jooj, Dubravka i ja se vec godinama mucim da pronadjem bas te dve serije na net-u i nikako ne uspevam😦 Cesto koristim replike iz „Detinjstva mladosti“ , i tako bih volela da ih opet pogledam. Ako ikako dodjes do bilo kakve informacije, javi😉

      Odgovor
      1. Ivana Spasović

        I Vama pozdrav kao i Dubravki, draga imenjakinjo! I ja sam volela „Detinjstvo mladosti“ i često pevušim pesmu iz špice.

    2. Ivana Spasović

      Volela sam obe, naročito „Detinjstvo mladosti“. Sena i Lane… „Srešćete ih uvijek, na raskršću jutra, gdje sunce i magle zorama se roje, ponosne i tihe, radosne i lijepe, usamljene klince, sanjalice moje…“ Nisam još išla u školu, a urezalo se. Volela bih da pronađem snimak. Veliki pozdrav iz Beograda, draga Dubravka!

      Odgovor
      1. Jovan

        Срешћете их увек на ивици града
        где Сунце и магле зорама се роје,
        поносне и тихе, радосне и лепе,
        усамљене клинце, сањалице моје… (по екавски….)

        Мислим да је то радила телевизија Сарајево, нисам сигуран…

        Ево, нађох неког ко се сећа, али нема снимка… Нађе ли ко, нека јави!

    3. Vesna

      Znam ovo malo što su dodali Ivana i Jovan iz „Detinjstva mladosti“.
      Jadranka Stojaković?
      Što se tiče „Trinaestogodišnjaka“,

      „13 godina imaš samo jednom i nikad više,
      i samo se tada nebo ovako šašavo plavi..“

      I ničeg se više ne sećam, ali bih veoma volela da me neko podseti.
      Pozdrav svima.

      Odgovor
      1. Aleksandra Kuburic

        Vesna , svaka cast, kako ste se sketili! Trinestogodisnjaci su mi ostali u sjecanju i voljela bih da mogu ponovo da pogledam. ne znam da li jenko spominjao seriju “ Smogovci „. I ova serija je obiljezila moje djetinjstvo. pa Korjenko, onda serija sa konjem Zelenkom, ako se nije tako iz vala…itd. Bijase nam lijepo.

  4. sasa

    Super izbor.
    Ne znam jel se neko seca strane serije o prirodi.
    Vodio ju je covek sa bradom a po struci biolog.
    Bas dosta stvari o bilju, drvecu, zemlji itd.

    Odgovor
  5. vlada

    Da li se iko seca naucne decije emisije u kojoj decak i devojcica odgovor na neko pitanje traze na racunaru iz cijeg ekrana izlazi rozla leteca stvar koja kroz pricu daje odgovor na pitanje…..Mislim da se emisija zvala po tom cudu🙂 , ali nikako ne mogu da mu se setim imena……..
    Inace, svaka cast pokretacu ove teme!!!🙂
    Pozdrav svima, Vlada

    Odgovor
    1. Saša Antonijević Autor članka

      Vlado, znam na koju emisiju misliš, ali ne znam joj ime. Sećam se dve epizode, jedna o teoriji relativiteta, a druga o južnoameričkim plemenima. Probao sam da nađem po nekim ključnim rečima, ali nisam uspeo.
      Pozdrav🙂

      Odgovor
      1. Iva

        Emisija se zvala „Otkrića bez granica“, dečak se zvao Aleks, devojčica Džejn, a stvorenje Džini.

    2. dzini

      obozao vam sa taj crtani kao dete 😁 serija se zove otkrica bez granica. ima dosta epizoda na youtubu 😉😁

      Odgovor
  6. Iva

    Da li se iko seća spota koji je išao više puta u Hitiću, početkom devedesetih? Pesma je bila neka čudna obrada Jingle Bells, neki ‘bajagi roker je svirao gitaru, a pevale su veoma male devojčice. To pokušavam da nađem već nedeljama.

    Odgovor
  7. aleksasndar1980

    da li neko zna stara strana emisija o zivotinjama ,cin imi se da nije opstanak… voditelj je imao ridju bradu i kovrdzavu kosu mislim da nije ni david bellmy neke emisije je vodio o medvedima na aljasci i slicno da li neko zna o kome je rec hvala

    Odgovor
    1. petar

      da li neko zna kako se zove serija za decu 80 god igra zijan sokolovic radnja se desava pored neke reke zijan igra zatvorenika sa podvezom na oku seca li se neko imena serije

      Odgovor
  8. Vladimir

    Ljudi, hvala vam puno! Vratili ste me u detinjstvo.

    Da li se neko seća emisije iz 80ih (mislim da je bila u sklopu obrazovnog programa), ekološkog tipa, špica je bila animirana, žalosna vrba koja raste i sve to prati neka fantastična instrumentalna muzika (doduše tužne note). Mislim da je francuska ili engleska, a da je tv beograd preuzimala. Stalno mi se mota po glavi, a nema šanse da je pronađem…

    Odgovor
    1. Dejan

      Joj, čovječe i ja to tražim… Nešto, kao, bagerista nešto radi sa bagerom (vjerovatno uništava šume, ne sjećam se dobro)… Na kraju stavlja omču oko vrata, prethodno okačenu na jedinu preostalu malu vrbu i počinje da je zaliva… Dajte ljudi, baš mi je ostavila utisak dok sam bio klinac🙂

      Odgovor
      1. Bojan

        Nema na čemu. Drago mi je da mogu pomoći pošto sam je i ja isto tako tražio, samo pre nekih petnaest godina. Isto je na mene ostavila jak utisak, i animacija, a i muzika. Sasvim slučajno sam je pronašao. Veliki pozdrav!

        Kad smo kod muzike, da li se neko seća britanske serije, mislim da je bila prevedena kao „Ogledi iz fizike“ – čini mi se da je britanska serija i u njoj srednjoškolci (ili stariji osnovci) vrše eksperimente po gradu i prirodi (bar tako ja pamtim)? Nešto kao emisije kakve je Belami radio, samo bez njega, ali sa decom. Nije imala voditelja. Sećam se melodije iz špice, ali ničeg više da bih mogao da utvrdim kako se tačno zove.

  9. Jasmina Vasiljevic

    Cao,
    super je sve ovo🙂. Zaboravili ste i decju tv emisiju „Magnet“ ciji je voditelj bio Ljubivoje Rsumovic i Bojana Sumonja, a i ucestvovali su i poznate licnosti zajedno sa talentovanom decom. Bilo je super. Nema ni jedan snimak da se pronadje😦

    Odgovor
  10. Maja

    Divno! Bravo za temu! Sećate li se „Snežna kraljica“ (gramatika, pravopis), „Atom po atom“(hemija), „Knjiga je da se čita“, ona igrana serija po pričama Grozdane Olujić, jedna je bila „Zlatokosa“, pa onaj „Maksiću, Maksiću, tri lokvanja oko panja“…. joj ništa ne može da se nađe…😦 ali lepo da se prisetimo barem što većeg broja tih divnih emisija

    Odgovor
  11. milos

    Krajem 80 ih je isla neka Istorijski emisija na televiziji Beograd,obrazovni program..mislim da je bila strane proizvodnje a u uvodnoj špici neka „strašna „muzika..kasnije sam shvatio da je to bila Bahova Tokata i fuga..zna li neko kako se zvala ta emisija??

    Odgovor
      1. milos

        Čini mi se da se na pocetku u uvodnoj spici pojavljuje slika zemljine kugle..gotovo niko pojma nema o tome..jel se secas toga i ti ili nesto gresim? Dzingis kanova osvajanja i veliki kineski zid su npr bili neke od tema emisija…puno je proslo, vise ni sam nisam siguran

      2. cincinatus33

        Emisija se mislim zvala samo Istorija ili istorija sveta, i verovatno je bila BBC produkcija, kao i opstanak. To je bila emisija koju sam najvise voleo.

  12. Милош

    Како се је звала образовна емисија,ишла је на 1. РТБ о граматици. У њој је играла Радмила Савићевић,Бранимир Брстина и Бојана Маљевић као Снежна Краљица…

    Odgovor
  13. gjankovi

    Pomozite da se sjetim. Emisija iz obrazovnog programa u sklopu koje se puštao film, negdje oko podneva. U najavnoj špici su bile scene iz filmova (Rat svijetova i sl.). Tamo sam bar 5 puta gledao Westernworld s Yul Brynerom.

    Odgovor
  14. Ljiljana

    Da li se iko seca u kojoj emisiji je bio lik Zozon? Ne mogu nigde da pronadjem sliku Zozona.
    Pozdrav svima!
    Ljiljana

    Odgovor
    1. biba1311

      Serija „Hajde da rastemo“ Lj. Ršumovića i M. Brujića (1969–71), u kojoj su decu zabavljale lutke Zozon i Topalović. Ni ja ne mogu da pronađem sliku, a sećam se da je Zozon imao samo jednu kovrdžu na vrh glave🙂

      Odgovor
  15. smorimejosmalo

    U jutarnjem obrazovno-naucnom programu TV Beograd (mozda Sarajevo ili Zagreb) krajem 80tih ili pocetkom 90tih isla je neka emisija u kojoj je jedan od likova bio lutka ili maskiran covek. Imao je dva bezizrazajna lica, jedno zeleno i jedno ljubicasto, kratku crnu kosu i frizuru kao Tasovac, modifikovan glas, i neki crni plast. To je sve cega se secam. Da li neko mozda zna o cemu se radi?

    Odgovor
  16. Jelena

    Sećam se dečije emisije „Zooteka“ vodio je Nenad Nenadovic na RTS1.
    Zatim „Pazi sveže obojeno“, sećam se da se u njoj prvi put pojavio Novak Djokovic sa reketom koji je tada izjavio kako mu je želja da postane poznat teniser.
    A jedna vrlo zanimljiva je bila „Super klinci“ na tv Politika samo mi se čini da je to možda bio kviz.

    Odgovor
  17. Zeljko

    Da li se neko seca emisije, mislim da se zvala „Ogledi iz stila“? Glavni likovi su bili Mladen Andrejevic, Dubravko Jovanovic i Vojka Cordic, emitovano je u okviru obrazovnog programa. Da li negde postoji link?

    Odgovor
  18. sveto

    sve decije serije sam gledao, sve do jedne i sve su super,steta sto nema danas takvih,cak nema ni crtani filmova da valjaju

    Odgovor
  19. sveto

    kako se zove decija emisija u kojoj igra Lane Gutovic“ SAKSIJU“ nedavno je reprizirana na RTS-u 1 a sasa mogao bi malo cesce da posecujes nas,pozzz iz Trebinja

    Odgovor
  20. Nada Heller

    Hvala vam mnogo sto ste napravili ovaj blog! Moja mama Vera Zamurovic, koja je 35 godina pravila decije emisije na Radio Novom Sadu poznaje sve te emisije i mnoge ucesnike. Jako joj prija da sedne i gleda ih ponovo. Mnogo pozdrava
    Nada Heller
    mail@nadaheller.de

    Odgovor
  21. Dodi

    Pomoc….Da li se secate emisije u okviru skolskog programa, mislim da je francuske proizvodnje, o decaku i devojcici, odrastanju, pubertetu…jedino se secam da je decak bio crnac….i emisija je edukativnog karaktera, o ljudskom telu, radjanju, razvoju…

    Odgovor
    1. ivana

      poštovana Dodi, veoma sam se obradovala kada sam procitala da je Vasa mama radila na televiziji NS…duze vreme pokusavam da pronadjem i da se setim kako se zvala jedna lukarska emisija mislim da je bila engleska , a davala se sinhronizovana na madjarskom i srpskom jeziku sa nekim malim zekama koje juri pas po polju salate sa nekim farmerom to je sve cega se secam. i secam se da se taj jedan zeka zvao Sića! pozdrav i hvala. Ivana

      Odgovor
  22. bane

    filmovnica je isto bila i ostala velika nostalgija dečijeg programa a vidim da je malo koga inspirisala ova emisija lutkarskog sadrzaja sa muzikom i insertima iz dečijih filmova i na kraju ceo film.Ja koliko se secam mislim da je to islo iz tvns ali nisam siguran.

    Odgovor
  23. mersa

    Da li se neko sjeca naziva serije koja je pocinjala otvaranjem pozorisne zavjese a potom se pojavljuju djecak i djevojcica koji nose veliki kovceg i narator koji prica bajku sjecam se samo djelica jedne epizode neka japanska ili kineska bajka je bila u pitanju ne znam da li je serija bila domaca ili strana produkcija hvala unaprijed

    Odgovor
  24. Dragan

    dali se neko seca kako se zvala serija gde decak i devojcica pricaju sa nakim vilenjakom ili tako neko stvorenje koje je izlazilo iz zemlje ili peska secam se kao kroz maglu te serije

    Odgovor
  25. milan

    Da li se neko seća dečje serije iz druge polovine osamdesetih o umetnosti? Voditelj je bio bradati sedokosi čovek sa naočarima debelog okvira. Mozda i nije imao bradu ali oko toga se raspravljam sa kolegom sa kojim i ne mogu da se setim imena zahvalni. Objanjavao je razne slikarske tehnike i metode kao i same slike. Ukoliko bi neko mogao da nam pomogne bili bismo veoma zahvalni.

    Odgovor
  26. Aleksandra Durmisevic

    Baš se radujem sto sam se na trenutak vratila u detinjstvo! Žalim za tim lepim i bezbrižnim vremenima u našoj lepoj Srbiji najlepšoj na svetu !! I mnogo mi je žao sto naša deca nemogu da odrastaju uz takve lepe i poučne emisije a ne uz tablet kompijuter telefon itd 😢😢😢

    Odgovor
  27. Nebojša

    Društvo imam jedno pitanje ! Da li se neko seća emisije na RTS-u koja se davala kada sam ja bio mali, pre jedno 20 godina i više. Reč je o seriji nepoznatih bajki koje su bile snimljene u obliku kratkih filmova i stranog su porekla a bile su animirane na Srpski. Ne mogu da se setim kako se zvala ta serija ali počinjala je tako što je animirani lovac, obučen kao Robih Hud koji se zove Jovan pevao pesmicu o svom imenu i kako se ono izgovara na stranim jezicima… jedna od epizoda je bila bajka o nekom dzinu koji u zarobljeništvu kao roba drži nekog čoveka i taj čovek pokušava da se oslobodi a jedini način da ubije džina je da mu ukrade srce koje se nalazi u jajetu a jaje je u patki a patka je u bunaru koji se nalazi u dalekom dvorcu itd… Taj materijal je sigurno izgoreo tokom bombardovanja jer sam siguran da bi ga ponovo puštali da nije. Nadam se da se još neko seća te serije jer kome god da sam pričao o tome od mojih vršnjaka svi me gledaju belo🙂

    Odgovor
    1. milos

      Da nije pripovedač…storyteller..tako nesto mislim da zvala serija.Nasi su sinhronizovali sve jako lepo a u orginalu je Engleska emisija mislim…proveri

      Odgovor
  28. Olivera Šunjević

    Dobar dan,
    Tragajući za informacijama slučajno sam naletela na ovo vaše ćaskanje. Drago mi je kada vidim da se neko još seća emisija koje su obeležile detinjstvo mnogih od nas.
    I danas ima lepih emisija za decu i mlade koje se emituju na Radio-televiziji Vojvodine. Veći deo se emituje subotom i nedeljom u prepodnevnim terminima. Na žalost expanzija komercijalnih programa i reklama potiskuje informacije o njima u drugi plan.
    Podsetiću vas na neke koje su se ranije emitovale na ovoj Televiziji: Lutkomedije Tobogan, Fazoni i fore, pored ovih kojih se sećate tu su i Detinjstva, Kaleidoskop, Maštaonica, Daroviti, Bajko-kviz…
    A danas se emituju : Hajde sa mnom u obdanište, Pitam se pitam, Čigra, Vodič za preživljavanje, Pundravci, Akademac…
    Emisije za decu i mlade🙂 Za to se potrudila vredna ekipa Redakcija programa.za decu i mlade. Ako nemate priliku da ih gledate preko TV kanala, možete ih gledati na odloženom gledanju RTV-a.

    http://media.rtv.rs/sr_lat/hajde-sa-mnom-u-obdaniste/18782
    U nadi da će nekom koristiti ove informacije srdačno vas pozivam da pogledate o čemu sam vam pisala.

    Odgovor
    1. Saša Antonijević Autor članka

      Olivera, puno vam hvala za ovaj komentar. Lutkomendije mi je bila jedna od omiljenih emisija kada sam bio klinac. RTV je uvek imala kvalitetan program, a drago mi je da je i dalje tako. Nisam znao za mogućnost odloženog gledanja na sajtu, što je izuzetna pogodnost.🙂

      Odgovor
  29. Humpty

    Odlican post! Budi divne uspomene… Imam i ja jedno pitanje. Vidim neko je spominjao Big Muzzy. E, sad koliko se secam uz Mazija, tj.pre njega je išla isto neka serija za učenje engleskog jezika, dječak, djevojčica i jaje na zidu (humpty dumpty). Ne mogu joj nikako naci naziv. Da li se neko seca kako se zove ta serija? Moj sin bas ovih dana gleda Muzzy i jako mu se dopada, možda bi mu se i ta druga dopala…

    Odgovor
  30. Tijana

    Pozdrav ljudi,
    da li se neko od vas seca emisije, koja je (ako se dobro setim) igrala svake Srede, imala je spicu sa nekim krugom boje duge. Inace uvek je na spicu pisalo da je treca na Evropi za pokazivanje decjih filmova. Secam se jedne epizode kako je jedan malisa izgurnuo sa tavana svog prijatelja (koji je inace bio akfrikanac) i na kraju epizode praju sofersajbne zajedno (a prijetelj nga Kolicima) da zarade koju paru Jedna druga epizoda bila je sa nekim deckom koji se suprotstavio svom ocu jer nije hteo pojesti grasak, pa se zatim popeo na drvo da protestuje. Na kraju dolazi TV i snima sve to. Fenomenalna serija ali nikako da se setim imena ili da je nadjem na YT. Kako niko da se seti Putokaza (ponedeljkom) zatim serija za decu privatni detektiv (glavni lik mislim sa je bio japanac), i na kraju naravno SUBOTEKA. Molim na pomoc ako se neko seca iemna te serije za prikazivanje decjih filmova?

    Odgovor
  31. Jelena

    Divan blog, divni komentari. A ja sam naucila azbuku sa svojih pet godina gledajuci Kiku Bibic. Ja se ne secam serije uopste, ali mi je mama mnogo pricala o tome ivolela bih da vidim neku epizodu…

    Odgovor
  32. Milana

    Možda mi ovde neko može pomoći?😀 Radi se o jednoj mini seriji za djecu, nisam sigurna ali mislim da je bila na makedonskom ili tako nesto. Kroz maglu se sjecam da bi se mogla zvati Naša mala ulica ili Naše malo mjesto ali pod tim nazivom nema nista na google. Gledala sam je 2002-2003. Radi se o nekoj djeci i njihovim dogotovstinama i jos jedan detalj koga se sjecam je da su imali televizor u podrumu koji je pričao sa njima😀 Zahvalna unaprijed ako neko skonta o kojoj se seriji radi.

    Odgovor
  33. ivana

    da li se mozda neko seća decije emisije, emitovala se na televiziji NS…duze vreme pokusavam da pronadjem i da se setim kako se zvala jedna lukarska emisija mislim da je bila engleska , a davala se sinhronizovana na madjarskom i srpskom jeziku sa nekim malim zekama koje juri pas po polju salate sa nekim farmerom to je sve cega se secam. i secam se da se taj jedan zeka zvao Sića! pozdrav i hvala. Ivana

    Odgovor

Ostavite odgovor

