Sudbina Google+ u kompanijama

Stigao je Google+, još jedna društvena mreža o kojoj se dugo pričalo, ali niko nije znao kada će biti predstavljena. Za sada je otvorena za manji broj korisnika koji treba da se prijave ili da dobiju pozivnicu.

Izgled mreže podseća na Facebook, samo trenutno bez reklama, i u klasičnom je guglovom minimalističkom stilu. Glavne prednosti Gugl Plusa su: Krugovi prijateljstva, gde pravite svoje liste prijatelja na više nivoa, jer ne želite sa svima da delite određene stvari; Grupno video ćaskanje – Hangout, gde možete da četujete sa više prijatelja u isto vreme koristeći kameru, slično Skajpu ali besplatno; Ćaskanje sa više prijatelja ili uokviru Krugova. Sve što želite da saznate o Google+ pogledajte na demo prikazu kao i na sajtu Mashable koji objavljuje nekoliko tekstova dnevno posvećenih ovoj temi.

Ovim tekstom sam hteo da skrenem pažnju na temu koju drugi nisu obradili, ili ja nisam pročitao, a to je – Korišćenje Google+ na poslu. Kao što znate, u većini kompanija je zabranjen pristup Facebook-u. To je i razumljivo jer je Facebook uništitelj produktivnosti i trošač vremena. Google, sa druge strane nije zabranjen i svi ga koriste za pretrage, ali i za mail. Međutim, integrisanjem društvene mreže Google+ u ostale Google servise, Google postaje isto što i Facebook. Ljudi će provoditi vreme na Facebook alternativi, dok to mogu. To će ubrzo dovesti do zabrane celog Googla u kompanijama i to sigurno nije dobro za Google, jer će se za pretraživanje koristiti Bing i Yahoo.

Videćemo kako će se situacija razvijati, jer mnogi još nisu ni čuli za novu društvenu mrežu. Malo ljudi je koristi i još je u fazi testiranja, a Gugl ispravlja nedostatke koji se pojavljuju u korišćenju. Ali konkurencija čini čudo. Čim je predstavljen Google+, Facebook je brže-bolje izbacio informaciju da će se uskoro pojaviti novine u njihovoj mreži. Priča se da će Facebook napraviti integraciju sa Skajpom i uvesti video ćaskanje, kao i muzički servis. Nedavno sam na svojoj Fejsbuk početnoj strani dobio novu opciju koju sam nazvao mini news feed, o kojoj sam pisao u prethodnom članku.

Šta vi mislite, da li će se Google suočiti sa zabranom u kompanijama?

7 thoughts on “Sudbina Google+ u kompanijama

    1. Saša Antonijević Autor članka

      Odlično pitanje koje me je podsetilo da pogledam da li je WP postavio +1 opciju. I jeste. Uključio sam je i sad možeš da klikneš +1, ako želiš.😀

      Odgovor
    1. Saša Antonijević Autor članka

      Slažem se. Sada se testira, ali kada se proširi na veći broj korisnika, tada će se zabraniti. Sve zavisi od firme, sigurno na poslu imaš poslovni mail.

      Odgovor
  1. ivan

    Mislim da nece biti problem da se zabrani deo google domena ako to bude potrebno. Koliko sam video google je smešten na plus.google.com ili google.com/plus/, važe obe adrese. Nije jednostavno kao za facebook ali nije ni previše komplikovano.

    Odgovor
      1. Igor Manjenčić

        Postoji vise mogucnosti da se blokira samo jedan poddomen. Blokirati ceo google.com je suludo i niko normalan takvu odluku ne bi doneo. Pretpostavljam da ce kompanije koje su zabranile FB zabraniti i G+ ali to je 1:1 i ne verujem da ce uticati na sudbinu G+ kao sto nije uticalo ni na sudbinu FB.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s