Domaće stare reklame koje se pamte

Dok sam čekao u redu na kasi u prodavnici, na pitanje kasirke da li je to sve, kupac je odgovorio – „To je to bio pro“. Setio sam se tog starog slogana za neki proizvod ali sam zaboravio za koji. To sam napisao na Twitteru i zaboravio da pogledam na netu kada sam došao kući. Posle dva sata sam dobio odgovor sa linkom na YouTubeu. U pitanju je bila reklama za proizvode od soje PKB-a. Onda sam se setio još nekoliko dopadljivih starih reklama iz detinjstva, pa hajde da ih podelim sa vama.

Biopro (Uljarice PKB) – To je to, biopro.




Sladoledi Pekabela – Kada sam video ovu reklamu na Noći reklamoždera, oči su mi zasuzile.




Bakin kolač (Bambi) – …neizrecivo meko pecivo, i diše i miriše. – Liči.




Cipiripi – Cintri Priizvid, ovaj, Centro Proizvod




Kiki (Kraš) – Bilo kuda, Kiki svuda.




Radenska – za Jugonostalgičare




Eurocrem (Takovo) – Iskustvo generacija




Žele zeka (Soko Štark) – Sa leptir mašnom i sa cvikerima pravi je bombon.

Poštovani posetioci, molim vas da mi komentarom skrenete pažnju na eventualni izostanak nekog YouTube snimka, jer se dešava da ih brišu, a da bih što pre pokušao da nađem zamenu. Ovo je stari blog na kojem ne objavljujem nove tekstove, ali i dalje održavam postojeće. Aktuelni blog je na adresi http://salemax.rs. Hvala vam puno.

14 mišljenja na „Domaće stare reklame koje se pamte

  1. Blogjob

    Jao, divan članak, lepo podsećanje. Naročito za Bakin kolač, najbolje izgovoreno ‘Liči’ ikada :))

    Sad se u stare reklame već ubraja i Probavita (uvek mi je bilo žao onog momka koji je neprestano izlazio iz WC-a), kao i ono ‘Da si Biomed 4 pila, u autobusu bi bila’.
    Sad se setih, iz priče mojih roditelja, čuvenog slogana – Dok vi spavate, Darmol radi :)

    Hvala vam na ovom slatkom, malom vraćanju u prošlost :)

    Odgovor
  2. Saša

    Mi, ovde prisutni, (a dovoljno stari da znamo sve ove reklame) smo se slatko nasmejali zbog podsećanja na Biopro i Bakin kolač. Ja lično bih uvrstio i Relju Bašić sa Agrokomercom (traži, traži, pa ćeš naći).
    Hvala.
    Pozdrav

    Odgovor
  3. Povratni ping: Emisije koje su obeležile jedno detinjstvo « Saša Antonijević

  4. sasa

    svaka cast za ktitor vrlo retka reklama, imao bih pitanje vec neko vreme pokusavam da nadjem reklamu za Evit i Dijamant majoneze bledo se secam same reklame znam da se radnja desava na pupni na kojoj sa jedne strane toce dijamant a sa druge evit sve to propraceno dobrom muzikom ako neko ima moze da postavi lepo bi bilo videti je opet

    Odgovor

Ostavite odgovor

