Chime.in – nova društvena mreža zasnovana na interesovanjima

Od 18. oktobra na interenetu postoji još jedna društvena mreža, ona se zove Chime.in a osnovali su je ljudi iz kompanije UberMedia, koja je poznata po aplikacijama za Tviter. Chime.in logo

Pored Fejsbuka, Tvitera i Gugl Plusa, kao glavnih društvenih mreža, pitanje je da li je potrebna još jedna mreža. Chime se zasniva na interesovanjima, odn. kada pravite nalog, birate nekoliko osnovnih interesovanja koje kasnije možete menjati. Cilj je da odabirom određenog interesovanja pogledate objave – čajmove drugih ljudi iako ih ne pratite. Da li vam je ovo poznato? Interesovanja su kao hash tagovi na Tviteru. Kada postavljate neku objavu možete odabrati 5 interesovanja, odn. ključnih reči. Sve objave na Čajmu su javne, nema zaključanih profila, ne postoji filtriranje prijatelja, nema slanja privatnih poruka. To je tako za sada, jer je Chime.in još u beta verziji i podložan je promenama.

Postoji četiri tipa objava:

  1. Tekstualna objava sa mogućim linkom. Naslov može da sadrži 65, a tekst do 2000 karaktera.
  2. Fotografija. Maksimalne veličine 3 MB i do 4 fotografije po objavi.
  3. Video. Maksimalne veličine 10 MB, 1 video po objavi.
  4. Anketa.
Chime.in post

Izgled interfejsa za objavljivanje na Chime.in

Za fotografije i video važi isto pravilo sa naslovom i tekstom kao u tekstualnom čajmu. Anketa sadrži pitanje, do 4 ponuđena odgovora, pozadinu koja može biti boja ili slika.

Ako želite, svaki čajm možete da postavite i na Tviter i Fejsbuk. Povezivanjem Tviter i Fejsbuk naloga sa Čajmom neće dovesti do multipostovanja na te mreže, samo će vam olakšati podelu i dobićete obaveštenje ako neko od vaših prijatelja sa tih mreža napravi nalog na Čajmu.

Svaka objava može da se komentariše, da se ponovo podeli, da joj se doda „lajk“.

Chime.in početna strana

Početna strana na Chime.in

Chime.in je mreža koja ima velike sličnosti sa drugim mrežama. Nije brza kao Tviter, nije prijateljska kao Fejsbuk, niti je integrisana sa ostalim sajtovima kao Google+. Da li će uspeti? Sumnjam, ali možda grešim.

Pronađite me na Chime.in. :)

About these ads

4 mišljenja na „Chime.in – nova društvena mreža zasnovana na interesovanjima

  1. Draza

    Kako stvari stoje, na kraju ce postojati jedna socijalna mreza ciji ce clanovi biti ostale socijalne mreze, dok obicni korisnici, da bi se prijavili na te mreze mreza, morace da kreiraju svoju socijalnu mrezu da bi se prijavili na socijalnu mrezu koja ce biti u sklopu main socijalne mreze…

    Nadam se da sam bio jasan… :)

    Odgovor

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s