Grupisanje prijavljenjih YouTube kanala

Na Jutjubu imam preko 300 kanala na koje sam se prijavio. Možete samo da zamislite kako to izgleda. Većina tih kanala svakodnevno izbacuje nove snimke i nemoguće je da vidim ono što me interesuje. Sigurno da postoji razlog zašto sam se prijavio na nečiji kanal i želim da vidim šta su novo postavili, ali sa sadašnjim načinom pregledanja to ne funkcioniše. Pokušao sam da im sugerišem da to poprave, ali ništa. YouTube

Kako bi mogli da srede taj haos? Jednostavno. Uvođenjem opcije da svaki kanal stavimo u određenu grupu/listu koju sami pravimo i imenujemo. Kao što možemo da grupišemo prijatelje na Fejsbuku i kao što pravimo liste (javne i privatne) na Tviteru. I sam Gugl, kao vlasnik Jutjuba, može da iskoristi mogućnosti svojih aplikacija. Na primer, Google Reader dozvoljava da prijavljene RSS sajtova i blogova grupišemo po sopstvenoj volji. Meni to znatno olakšava čitanje onoga što mi je zanimljivo i što mi treba u određenom trenutku.

Zamislite samo da imate mogućnost da jutjub kanale grupišete npr. u liste Muzika, Film, Zabava, Prijatelji, IT, Kompanije, Posao, Reklame, Edukacija i slično. Bilo bi odlično da se same grupe mogu deliti u podgrupe, npr. Muzika u podgrupe Rok, Hip Hop, Elektro, Rege, World, Klasika… Meni bi takav način grupisanja kanala mnogo značio. Sada mi prijave na ovih 300+ kanala skoro ništa ne znače.

Zbog svega navedenog, molim YouTube da uvede grupisanje prijavljenih kanala. Da li bi vama to značilo?

3 thoughts on “Grupisanje prijavljenjih YouTube kanala

  1. opetnaistommestu

    Ja sam to rešio tako što sve trpam u rss. Youtube, blogove, vesti sa raznih strana… Sve lepo povežeš na Google Reader ili šta već koristiš i milina! Mož’ da ih grupišeš i prekrajaš do besvesti…

    Odgovor
  2. Povratni ping: YouTube konačno uveo grupisanje prijavljenih kanala | Saša Antonijević - Salemax Blog

Ostavite odgovor

